Sıkça Sorulan Sorular

 

 

Kargo ücretli mi?

Kargo ücreti 44,90 TL‘dir. 300 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir.

 

Siparişimin Ödemesini Banka/Hesap Kartı ile yapabillir miyim?

Ödemelerinizi Kredi Kartı, Banka/Hesap Kartı seçeneklerinden istediğiniz biri ile yapabilirsiniz.

 

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız.

 

Siparişim ne zaman ulaşır?

Ürün sayfalarımızda ve tarafınıza gönderilen sipariş onay e-postalarında aksi belirtilmediği sürece siparişlerinizin kargoya teslimatı sağlanmaktadır.

Siparişiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra teslimat adresinin bulunduğu şehirde kargo şubesine uzaklığıyla değişkenlik göstermektedir. Siparişinizin kargodaki süreci ile ilgi kargo firmasıyla iletişime geçerek destek alabilirsiniz.

Siparişinizin durumunu her zaman Siparişlerim sayfasında görüntüleyebilirsiniz.

 

Kapıda ödeme seçeneği var mı?

Ödemelerinizi Kredi Kartı, Banka/Hesap Kartı, BKM Express seçeneklerinden istediğiniz biri ile yapabilirsiniz.

 

Siparişime ürün ekleyebilir miyim?

Sitemizde yapılan alışverişlerde ödeme işlemleriniz sipariş oluşturma aşamasında otomatik olarak yapılır. Ödeme koşullarında değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklenememektedir.

 

Siparişim hazırlanmış fakat kargo takip numarasını nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edildikten 1 iş günü içerisinde sisteme girilmektedir. Kargo işleme aldıktan sonra ayrı bir e-posta ile bilgilendirileceksiniz. Bilgilendirmenin ardından kargo takip numaranızı hesabım, Siparişlerim sayfasında görüntüleyebilirsiniz.

 

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizi oluşturmanızın ardından 45 dakika içerisinde iptal edebilirsiniz. Siparişlerim menüsüne gelerek Siparişinizin içinde yer alan İptal Talebi Yap butonuna bir kez tıklamanız yeterlidir.

Eğer, İptal Talebi Yap butonunuz aktif değilse, 45 dakikalık süreniz dolmuş demektir. Bu durumda iptal yapılamayacaktır. Siparişinizi teslim aldıktan sonra iade gönderimi yapabilirsiniz.

Ücret iadeniz sipariş durumunuz İptal Edildi göründüğünde eş zamanlı olarak gerçekleşmektedir. Kartınıza yansıması birkaç gün alabilmekte olup, detaylı takibini bankanızdan sağlayabilirsiniz.

 

Siparişimi kaç gün içerisinde iade edebilirim?

Siparişinizi teslim aldıktan sonra iade edeceğiniz ürünü faturanızın altındaki iade formunu doldurarak depo adresimize Yurtiçi Kargo ile gönderimini gerçekleştirebilirsiniz.

İade süresi 30 gündür.

İade kargo gönderisi ücretsizdir.

 

Gönderdiğim ürünlerin iade işlemi ne zaman gerçekleşir?

İade gönderiniz depomuza ulaştıktan sonra 7 iş günü içerisinde ücret iadeniz sağlanmaktadır.

Hafta sonları ve resmi tatil günleri iş günü değildir.

İade gönderisinin hatalı adrese ulaşması sonucu, depomuza teslimat süresi değişebilir.

İade süresi gönderimi sağladığınız tarihten itibaren değil, depomuza ulaştığı tarihten itibaren başlar.

İade gönderisi sizin tarafınızdan gerçekleştirildiği için gönderimi sağladığınız kargo firmasından/şubesinden takip numaranızı siz talep edebilirsiniz.

Bu numara ile gönderi takibi ve teslimat tarihini kontrol edebilirsiniz.

Ücret iadeniz gerçekleştiğinde üye mail adresinize bilgi maili gönderimi sağlanmaktadır.

 

Sipariş talebim gerçekleştirilemedi uyarısı aldım fakat ödemesi alındı. Ne yapmalıyım ?

Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra sistem size sipariş numarası bildirmektedir. Bu numara size bildirilmediyse hesabım, Siparişlerim sayfasında mevcut bir siparişinizin olup olmadığını kontrol ediniz.

Mevcut siparişiniz yok ise kartınızdan ödeme alınıp alınmadığını kontrol ediniz.

Ödemen alınması durumunda sitemizden Bize Ulaşın sayfasından bizi bilgilendiriniz.

İşleminiz finans birimimiz tarafından kontrol edilecek ve ödemeniz kartınıza iade edilecektir.

 

Siparişim kargoda eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Siparişinizi kontrol ettikten sonra imzalayarak teslim alınız. Eğer kargonuzda bir karışıklık ya da eksiklik varsa teslim almadan kargo görevlisine tutanak tutturarak iade etmelisiniz.

 

Siparişim kargoda hasarlı olarak çıkarsa ne yapmalıyım?

Siparişiniz ilgili kargo şirketi tarafından teslim alındığı andan itibaren, size teslim edildiği ana kadar kargo firması güvencesi altında olup, kutusu zarar görmüş olan kargolarınız için kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturmanız gerekmektedir.

Siparişinizin hasarlı çıkması durumunda sitemizden Bize Ulaşın sayfasından bizi bilgilendiriniz, müşteri temsilcilerimiz en kısa sürede cevap yazacaklardır.

 

1 alana 1 bedava kampanyasından nasıl yararlanabilirim ?

1 alana 1 bedava kampanyasında ilgili ürünlerden sepetinize en az 2 adet eklenmelidir.

Sepet sayfasında 1 adet ürün fiyatının düştüğünü görüntüleyebilirsiniz.

 

İade kodunuz nedir?

İade kodumuz: 348989873 olup Yurtiçi Kargo ile tarafımıza gönderimde bulunabilirsiniz.

 

Hesabımı nasıl kapatabilirim?

Hesabınızı kapattıktan sonra hesap bilgilerinize ve vermiş olduğunuz siparişlere bir daha ulaşamamaktasınız. Ayrıca kazanmış olduğunuz ve kullanmadığınız Eve Card puanlarınız da kaybolacaktır. Hesabınız tekrar aktif edilemez. Tekrar eveshop.com.tr üyesi olmak için yeni bir üyelik oluşturabilirsiniz.

 

Eve Mağazacılık’ın hesap silme süreçleri kapsamındaki kişisel veri işleme faaliyetleri hakkında aydınlatma metni için tıklayınız.