Kalite Politikası
KALİTE POLİTİKAMIZ
Kozmetik ve kişisel bakım malzemelerinin perakende ve e-ticaret satışına ilişkin faaliyetleri kapsar. Kalite Yönetim Sistemimiz, kapsamı dahilindeki tüm faaliyetlerimizin ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi standartlarına uygun yürütülmesini garanti altına alır.
Kalite Yönetim Sistemi Politikamız;
- Müşterilerimizin ihtiyaçlarına odaklanarak, ürünlerimizi ve hizmetlerimizi kalite politikalarımıza uygun
olarak en iyi şekilde sunmayı ve müşteri memnuniyetini sağlamayı,
- Güvenilir ve etkili içerikleri kullanan paydaşlarımız ile satışını yaptığımız ürünlerimizi yüksek kalitede üretilmesine ve sürekli olarak geliştirmesine katkı sağlamayı,
- Mağazalarımız ve online mağazamız üzerinde oluşabilecek riskleri değerlendirmeyi ve yönetmeyi,
- Şirketimizin güvenilirliğini ve itibarını korumayı,
- Müşterilerimiz, çalışanlarımız ve paydaşlarımız ile açık iletişim kurarak güvenilir bir marka olmayı,
- Tabi olduğu ulusal, uluslararası düzenlemelerden, yasal ve ilgili mevzuat gereklerini yerine getirmekten, anlaşmalardan doğan yükümlülüklerini karşılamaktan, iç ve dış paydaşlara yönelik kurumsal sorumluluklarından kaynaklanan gereksinimlerini sağlamayı,
- Ürünlerimiz ve hizmetlerimiz bakımından tabi olduğumuz ulusal veya uluslararası birincil ve ikincil nitelikte yasal mevzuat ve kurumsal ilkelerimiz kapsamında belirlenen sürdürülebilirlik ilkelerine yönelik uyum faaliyetleri yürütmeyi,
- Kalite Yönetim Sistemlerine uyum, tasarım ve sürekli iyileştirmeyi gözetmek için, denetimlerde bulunmayı ve bunların sonuçlarını yönetimin gözden geçirme toplantılarında dikkate almayı,
- Sürekli iyileştirme prensibi ile iş süreçlerimizi gözden geçirmek, geri bildirimlere önem vermek ve daha etkili yönetim sistemleri kurmayı,
- Bu politikayı resmi internet sitesinde ilan ederek tüm paydaşlarına duyurmayı ve politikanın uygulamaya konulması için gereken kaynağı ve eğitimi sağlamayı taahhüt eder.
PLT.33 Kalite Politikası - Yayın Tarihi: 01.10.2022 - Rev: 00 –00