İşlem Rehberi

EVE MAĞAZACILIK A.Ş. İNTERNET SİTESİ İŞLEM REHBERİ

 

A. Ürünlerin Seçimi, Sözleşmenin Kurulması ve Ödeme

A.1. Ürünlerin Seçimi

www.eveshop.com.tr adresinde kategori gruplarına girerek ya da ana sayfadaki “Ara” bölümüne ürün adını yazarak ürünü bulabilir ve inceleyebilirsiniz.

Satın almak istediğiniz ürünün hemen sağ tarafında yer alan sepet ikonu ile ya da ürün görseline tıkladıktan sonra açılan sayfanın sağındaki “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak ilgili ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz.

Fiyatları ürünün hemen altında ya da ürünün görseline tıkladıktan sonra açılan sayfanın sağında görüntüleyebilirsiniz.


Sepete ekle dediğinizde otomatik olarak sayfanın sağında sepetiniz görüntülenir ve siparişi tamamla diyerek satın alma aşamasına geçebilirsiniz.

Sepete ürün eklediğinizde ya da ana sayfadaki sepet ikonuna tıkladığınızda sepetinize giriş yapabilir, dilediğiniz ürünün adedini arttırıp azaltabilir ya da ilgili ürünü sepetinizden çıkarabilirsiniz. Sepetinizin altında yer alan “Birikmiş … TL tutarımı kullanmak istiyorum” seçeneğine tıklarsanız birikmiş Eve kart puanınızı kullanabilirsiniz.

Sepetinizin sol üst köşesinde yer alan çarpı sembolüne tıklayarak sepeti kapatıp alışverişe devam edebilirsiniz.

  A.2. Teslimat Bilgileri ve Ödeme İşlemleri 

“Siparişi Tamamla” butonu ile bir sonraki sayfa olan müşteri bilgilerinin istenildiği sayfaya yönlendirilirsiniz.

Öncesinde giriş yapıldıysa hesap bilgileri otomatik olarak gelecektir. Dilerseniz kargo adresi kısmından oka tıklayarak farklı bir adres kullan diyerek yeni adres girebilirsiniz.

Giriş yapılmadığı takdirde mail bilgisi istenecektir. Ardından ad, soy ad, adres bilgileri ve telefon numarası istenmektedir.

Sepetten ürün ekleme çıkarma işlemi için sepete geri dönmek istediğinizde sağ üst köşede bulunan sepet ikonuna tıklayabilirsiniz.

Sayfanın devamında Kargo yöntemi ve ödeme yöntemi bilgilerini görüntüleyebilirsiniz. Sözleşme kabul butonu tıklanması zorunludur. Fatura için farklı bir adres seçimini “Fatura Adresi” kısmından “farklı bir fatura adresi kullan” tıklayarak yapabilirsiniz. Sonraki işlemler için bilgilerinizi kaydetmeniz mümkündür.
Şimdi öde butonuna tıklayarak ödeme sayfasına yönlendirilirsiniz.

Ödeme yapabilmek için kart bilgilerinizi ilgili boşluklara yazmalısınız. “… TL öde” butonu ile ödeme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Herhangi bir sebeple sepete geri dönmek istediğinizde “Sepete geri dön” butonuna tıklayabilirsiniz.

Ödemeniz alındıktan sonra siparişin başarılı şekilde oluşturulduğu bilgisi yer alan ekran karşınıza gelecektir. Sipariş numaranız ve sipariş detaylarınızı burada görüntüleyebilirsiniz. Sipariş onayınız ve sipariş özetiniz, siparişi oluşturduğunuz mail adresine gönderilmektedir.

Siparişinizi üyeliğinize giriş yaptıktan sonra sağ üstteki üç çizgiye tıklayarak “Siparişlerim” menüsünden görüntüleyebilirsiniz.  

Üye olmadan sipariş oluşturduysanız internet sitemiz üzerinden takip işlemi yapamazsınız. Bu durumda Onay sayfasında gösterilen sipariş numaranızı not alabilir ve ihtiyaç duymanız durumunda çağrı merkezimiz veya müşteri hizmetlerimiz aracılığıyla sorgulama yapabilirsiniz.

 

B. Mesafeli Satış Sözleşmesinin Saklanması ve Sözleşmeye Erişim

Ön Bilgilendirme Koşullarını ve Mesafeli Satış Sözleşmesini okudum ve kabul ediyorum.” seçeneğinde yer alan ilgili formu ve sözleşmeyi okuyarak onaylamanız gerekmektedir.

 

C. Sipariş İptali İşlemi

Siparişiniz “Bekliyor” aşamasında iken aşağıdaki adımları izleyerek iptal talebinizi iletebilirsiniz. Talebiniz kısa sürede incelenerek sonuçlandırılacaktır. 

Sağ üst köşede bulunan üç çizgiye tıklayarak “Siparişlerim” seçeneği seçmelisiniz. Çıkan ekranda sipariş geçmişinizi görüntüleyebilirsiniz. Hangi siparişinizi (sipariş “Bekliyor” statüsünde olmalıdır) iptal etmek istiyorsanız o siparişin sağ tarafında bulunan “Görüntüle” butonuna tıklayınız. Siparişin içeriğine girdiğinizde sol alt köşede “Siparişi İptal Et” butonuna tıklayınız. Bir uyarı ile siparişin iptali için tekrar sormaktadır ve “İptal Et” dediğinizde sipariş iptal talebiniz oluşturulacaktır.

      

Siparişiniz “İptal Bekliyor” durumuna gelecektir. Ödemeniz gerçekleştirildiğinde siparişiniz iptal edildi durumuna gelecektir.

 

 D. İade İşlemi

Siparişinizi kargodan teslim aldıysanız ilgili siparişinizin durumu tamamlandı olarak görünecektir. İlgili siparişin sağ köşesinde bulunan “Görüntüle” butonuna tıklayarak siparişin içeriğine giriniz. Ardından sayfada sağ üst köşede bulunan “iade talebi” butonuna tıklayınız.

  

İade edilecek ürün/ ürünlerin seçimi buradan yapabilirsiniz. Ürünün resminin solunda bulunan kutucuğa tıklayarak iade etmek istediğiniz ürünü seçebilirsiniz. Aynı üründen birden fazla alındığı durumlarda iade edilecek miktar da “İade edilecek ürün adedi” açılır menüsünden seçilebilmektedir. İade sebebini “İade sebebi seçiniz” açılır menüsünden seçmelisiniz. Sağ üst köşeden iade şartlarına ulaşabilirsiniz. İadeden vazgeçmeniz durumunda “siparişlerime geri dön” butonuna tıklayabilirsiniz.

Ürün seçimleri tamamlandıktan sonra “… ürünü seç ve devam et” butonuna tıklanır.

Bu işlemden sonra iade kargo kodu oluşturulmuş olacaktır. Bu ilgili kod ile 7 gün içinde iadeyi gerçekleştirebilirsiniz. İşlem tamamlandığından dolayı alışverişe devam edebilir ya da siparişlerim sayfasına geri dönebilirsiniz. Yapılan işlemle ilgili herhangi bir bilgiye ihtiyaç duyulduğu durumda siparişlerim sayfasından ilgili siparişin detayından ulaşabilirsiniz.

 

E. Alternatif Uyuşmazlık Çözüm Mekanizmaları

Mesafeli satış sözleşmesinden doğan uyuşmazlıklarda tüketici, uyuşmazlığın miktarına bağlı olarak doğrudan yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.